onsdag 7. juli 2010

summertime, and the living is easy... summertime..


balkongliv er deilig! det har blitt mye jobbing i det siste, men nyter balkongen innimellom all jobbingen. Is og noe kald drikke som nytes med sugerør for kosens skyld. Og det er ikke feil at sugerøret matcher både blomster og serviett! Da skjønner en at ens smak er ganske så gjennomført. (de ble nemlig ikke kjøpt samtidig)










Noen dager er alt jeg har rukket vært å vanne.






















Andre dager kan jeg sitte og nyte synet av blomstene. Jeg kan med glede se at det vokser og gror, og at nye blomster kommer når andre har visnet. Som her til venstre der det er et generasjonsskifte på gang. Er den ikke vakker? Og se alle de knoppene!
Jeg gleder meg til å se den i full blomst! Jeg gleder meg også veldig til ferie!! Nesten litt trist at jeg skal reise bort, og reise fra min deilige balkong med så mange vakre vekster. Men jeg har et selvvanningssystem under planlegging. Så satser på at blomstene skal klare seg.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar