søndag 10. april 2011

hyggelig oppmuntring

har fått en award fra fru underberget, med bloggen underberget. tusen takk!
med awarden følger noen spm:
1. Hvorfor begynte du å blogge? Jeg fikk en utfordring av Kristin, som lurte på om jeg ikke skulle blogge litt om min blomsterglede. Tenkte litt, og så ble det bloggen Livet i hagen. Her deler jeg om det jeg ser i hagen, om rent praktiske ting, men aller mest om hva blomstene lærer meg om Gud og det å være menneske.

2. Hvilke blogger leser du? venner og kjentes blogger, og inspirerende blogger av beslektede sjeler om interiør, blomster etc.

3. Favoritt make-up-merke? tja.. The body shop og Make-up-store.

4. Favoritt klesmerke? Enkelt! Noa Noa it is!! der finner jeg klærne som uttrykker hvem jeg er :)

5. Ditt må-ha-sminke? det går helt fint å gå uten sminke, men føler meg litt naken uten mascara og concealer/pudder til å dekke ujevnheter..

6. Favorittfarge? vårgrønn og vårlilla :)

7. Parfyme? Laura

8. Favorittfilmer? Jane Austen - filmer og Anne fra Bjørkely. sist sett : Mansfield Park. Anbefales til de som liker denslags! elsker klærne..

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor? Jane Austen-land i England;) og jeg vil se vårblomstringen i Amsterdam!

Gir awarden videre til:
Linda med bloggen Sannheten og livet - skriver nydelig om interiør og livet i sannhet
Kristin med bloggen Hos oss - koselig om familien og kreative prosjekter
Rebekka som blogger Mer enn bare ord - der finner du svar på mye!

God uke alle sammen! jeg leser til eksamen.. blir så rastløs og kreativiteten bobler. idag ble det en ominnredning av bokhylla for å få ut kreativ energi. godt fornøyd, hadde det gøy og det ble fint! gøy å sette sammen bøker og annet sånn at hver hylle "forteller noe". kan hende jeg blogger mer om det en annen dag..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar