onsdag 9. mars 2011

bluse, jeans og sandaler


Jeg har ikke akkurat hatt på meg det i dag. Bare nesten. Jeg lengter sånn etter vår og sommer at jeg tok på meg en sommerbluse idag. Fordi den er fin, og fordi jeg hadde lyst.

Jeg drømmer om sommer. Ta på seg en pen sommerbluse og jeans og sandaler. Over skuldra henger en veske og slenger og i den har jeg med en tynn cardiganjakke til kvelden. Så vandrer jeg avsted ut i sommerkvelden til lek og liv og latter til jeg rusler hjem igjen med et smil om munnen. Det er en sommerdrøm for meg.
I dag var sandalene byttet ut med støvler, og den tynne cardiganjakken måtte ha en tjukk boblejakke utenpå. Men sommeren kommer den. Om litt.. "sommer kommer, sommer kommer, sol og regn og latter og sang. sol og regn og latter, hahaha latter, sol og sang.."

ps: jeg har en veldig søt og snill søster. Hun sendte meg to sommerbluser i posten for en tid tilbake, deriblant den dere ser bilde av. Stas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar