søndag 8. august 2010

oppladning



Jeg lader opp til studiestart. Jeg har vært mye på farten de siste ukene. På torsdag sa kroppen stopp! Har tørket mye snørr siden da. Og kleenex og nesespray er fast følge. Jeg har ikke orket stort mer enn å sove, spise og tørke snørr. Men nå begynner jeg å komme meg. Sikre tegn på bedring:





Jeg orket å ta oppvasken, og i den fant jeg skjønnhet!



I dag orket jeg også å sette meg ut med god mat. Jeg lengter etter dagen hvor disse grønne tomatene kan pryde brødskiva:)




Deilig å sitte ute, og la synet av frodige vekster fylle meg med energi og glede.





De siste dagene har vært innedager. Denne har gitt meg noe nydelig å se på og følge med på! Her skjer det nemlig noe fra dag til dag.


3 kommentarer:

  1. Den hjertetallerknenen ser så fin ut! Har et blog-tips til deg. http://bellefleurdelis.blogspot.com/

    En veldig harmonisk og 'stille' blogg. 'an inside garden diary'...

    Det var så gøy og få til det hageselskapet!!!! Glad for at det ble oppholdsvær:)

    SvarSlett