fredag 1. april 2011

snøen som falt i fjor..


climbing snow princess


Jeg har blitt overveldet av snøen som falt i fjor.. overveldet av sorg over hva snøen gjorde. Det er et år siden en hjertevenninne og hennes mann ble tatt av et snøskred, og druknet i den enorme snømengden. Det gjør utrolig vondt. De bodde langt unna, så avstanden begrenset jo kontakten. Men i hjertet var hun veldig nær. Det går mer og mer opp at jeg ikke skal treffe de denne påska heller og ikke neste ferie, eller neste ferie.. De er ikke her mer. De er døde. Jeg har kun minnene, og håpet om å se de igjen i himmelen. Så jeg kan sørge med håp.

with hope - sang av Steven Curtis Chapman


Bildet er av klatrerosen jeg plantet i fjor. Jeg har tilegnet den min kjære venninne i himmelen. Navnet på rosen er "climbing snow princess". Å klatre i snøen ble det siste min venninne gjorde..


ps: jeg tror det vil komme noen innlegg om sorg de neste dagene. ord og bilder er en fin måte å uttrykke seg på for meg.

1 kommentar:

  1. trist å lese! du skriver bra.. Og for en vakker ting å tilegne en venninne! Hun følger nok godt med på den:)

    SvarSlett